Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn foto net als deze bewerken in photoshop?

Voor een opdracht voor school moet ik een foto van mezelf bij deze foto 'plakken' in photoshop. Dat lukt wel, alleen is het verschil van licht tussen de opgeplakte en deze foto dan zo anders. De foto van mijzelf is gewoon een onbewerkte foto van een canon camera. Terwijl deze foto (van de voice) al is bewerkt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat ziet er uit als een HDR foto, dan is het een fluitje van een cent. Ik weet niet hoe goed je met Photoshop bent, maar je kunt dit effect wel bereiken door het Dragan effect te leren en je eigen dosering hiervan te toe te passen, bijvoorbeeld door de scherpte juist smoother te maken (bron 3). Ik zou het effect over het hele plaatje laten gaan. Later kan je de omgeving wegknippen met als achtergrond de originele foto als dit nodig is.
Aan het eind kan je nog wat scifi/futuristische effecten of lens flares loslaten op de omgeving en het geheel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding