Hoe maak ik een advertentie met onderin strookjes om af te trekken?

Ik vroeg me af of dit online kon, in een tekstverwerker of in een programma. Er zit een bijlage bij voor de duidelijkheid

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik was misschien niet helemaal duidelijk, de strookjes in knippen gaat nog, maar ik vroeg me af hoe ik de tekst schuin krijg uitgetypt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een briljant flauw plaatje!

Antwoorden (1)

U kan zoiets gemakkelijk maken met bv Excel maar dan moet u wel zelf de insnijdingen maken om te kunnen afscheuren.

Toegevoegd na 8 minuten:
De afbeelding heb ik gemaakt in amper 2 minuten.

Toegevoegd na 21 minuten:
De juiste bewerking staat in de afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus! Ik wilde dit toevallig zelf gaan uitzoeken (tekst verticaal plaatsen met een ander doel) maar voor dat ik ging zoeken hoe het moest las ik jouw antwoord, dank je wel!