Melding pagina offline, wat is net om neer te zetten?

Ik wil op mijn persoonlijke site, momenteel graag een melding plaatsen dat hij offline is. Nu heb ik de tekst:

LOGO

Deze site is tijdelijk offline. Ik ben hard bezig hem zo snel mogelijk gereed te krijgen!

Maar dat is niet heel erg netjes. Wat is een nette standaard melding, die aangeeft dat de pagina/site offline is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.8K

Het beste antwoord

Wegens (...onderhoud, technische problemen, etc....) is mijn website tijdelijk offline. Naar verwachting is de website per (...1 maart 2012...) weer online. Hartelijk dank voor uw begrip.

Altijd fijn om een datum erbij te zetten wanneer bezoekers weer kunnen terugkeren. Zulke teksten staan soms namelijk ook jarenlang op websites, waardoor het de indruk kan wekken dat de site inactief is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vind ik persoonlijk het netst, omdat hier iets meer informatie gegeven wordt..

Andere antwoorden (1)

'Deze site is tijdelijk ofline voor onderhoud.
Exuses voor het ongemak!'

Lijkt me wel zo netjes