Hoe voeg ik 3D plaatjes toe in het programma Blender?

Ik heb laatst het programma Blender gedownload en wil graag een Minecraft animatie maken, Ik heb alleen 1 probleem: Ik weet niet hoe ik 3D plaatjes moet toevoegen in mijn project. Ik heb nu bijvoorbeeld een project met alleen Steve erin, Hier wil ik graag een grasblok aan toevoegen maar ik weet niet hoe. Als ik bijvoorbeeld het plaatje erin wil slepen opent Blender een nieuw project met alleen dat grasblok. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen om EN Steve EN het grasblok samen in 1 project te krijgen? Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

In object mode op drukken geeft je de mogelijkheid om objecten toe te voegen aan je huidige scene zoals meshes, camera's, skeletons, surfaces.

Lees anders gewoon de handleiding op(echt je kunt niet zonder): http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.4/Manual/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor het antwoord! Nu kan ik denk ik wel weer verder :D