Hoe kan ik mijn computer deblokeren op MovieStarPlanet? (IP adres veranderen?)

Hallo,

Ik speel een spel genaamd 'MovieStarPlanet'. Ik wou vandaag inloggen, maar mijn computer is geblokeerd omdat ik zogenaamd 'de regels heb overtreden'. Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan! Ik heb MovieStarPlanet al een mail gestuurd, alleen duurt het ontzettend lang voor ze hier op reageren. Deze week verloopt mijn VIP (Een betaald lidmaadschap op het spel) dus wil ik het zo snel mogelijk opgelost hebben.

Ik weet dat ik dit kan oplossen door mijn IP adres te veranderen. Dit is heel erg lastig. Er is ook iets met VPN ofzo, maar daar moet je vaak veel geld voor betalen. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"dus wil ik het zo snel mogelijk opgelost hebben."
Okay, snap ik. Maar snel reageren helpt dan wel.

Antwoorden (1)

Whonix kan hier een oplossing zijn, hiermee surf je compleet anoniem over het net. Nadeel is als de exitnode ergens in paramaribo is dat de verbinding vrij traag is, weet niet of dat nadelig is in jouw spel, nu kun je dat proces telkens herstarten totdat je een exitnode hebt die wel bij je in de buurt ligt. Zie: https://www.whonix.org/

Instellen van een proxy zorgt ook dat je verbinding omgeleid wordt, en feitelijk je een ander adres hebt, hierin zitten ook gratis servers. Zie: https://kproxy.com/ of https://hide.me/nl/proxy

Toegevoegd na 1 minuut:
Zou eerst de optie van proxy kiezen, want Whonix opzetten vereist nogal wat kennis Linux en van virtual machines e.d.