Waarom zie ik bijna geen App Store kaarten in de winkel liggen?

Waarom zie ik bijna geen Apple Kaarten in de winkel liggen?
Ik zie meer van die iTunes kaarten liggen dan die Apple Kaarten.
Want ik wil graag misschien een Apple Kaart kopen, maar ik zie ze bijna nergens liggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

omdat je met itunes kaarten ook dingen in de appstore kan kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je weet dat je ook iTunes kaarten kunt kopen, deze kunt activeren en ook kunt uitgeven in de App Store, toch?

Dat is waarschijnlijk de reden dat de iTunes kaarten vaker in de winkel liggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Itunes en Appstore kaarten zijn gewoon precies hetzelfde, het staat er meer voor de sier op. Ze moeten het eigenlijk gewoon "Apple giftcard" of iets soortgelijks noemen. Je moet het gewoon kopen, je hoeft het ook niet in Itunes in te wisselen, dat kan ook gewoon in de Appstore.