Hoe kun je een Cinema 4D r13 model importeren in After Effects CS6?

Beste lezer,
ik heb Cinema 4D r13 en is het mogelijk om iets wat je daar in maakt te importeren in After Effects CS6?
Want als ik op 'Compositing Project File' dan staat er als ik vervolgens op save klik 'Could not save compositing project file!
Please choose and enable output path(s)'
WIe weet wat ik moe doen?

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet even in Cinema4D in rendersettings het save path wijzigen naar iets anders, en kies het formaat(AVI/MOV/Losse image sequence), en check je output(daarboven) voor de juiste resolutie en framerate. Om het in AFX te importeren zou ik voor een image sequence gaan.. (tiff/PNG)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gast lees een boek....die software komt met een forse handleiding. Duidelijker dan dit kan ik niet uitleggen, als je het bovenstaande niet snapt dan weet ik niet wat jij met Cinema4D van plan bent....