Wat is het best bruikbare CMS systeem aan mijn eisen ?

Ik zoek een CMS systeem die voldoet aan mijn eisen.

Je moet het als volgt zien:
De klant kan alleen teskt en afbeeldingen toevoegen en veranderen.
en er zou indien nodig een andere template (html,css,...) moeten toegevoegd worden.

desnoods mag het ook zo zijn dat als er al een template is geinstalleerd op de website dat als ik er een CMS systeem bijvoeg dat de klant dan alsnog alleen teskt en afbeeldingen toe kan voegen en aanpassen.

de template moet dus in alle tijden hetzelfde blijven, deze zou dus door een webdesigner/website bouwer erop gezet moeten worden en de klant zou met zijn cms systeem dit aan kunnen passen.

Hiervoor zoek ik een systeem, wordpress is een hele makkelijke maar hierbij kan je alleen kiezen voor hun eigen templates, en dit is niet wat ik wil.
ik wil gewoon mijn eigen kunnen gebruiken.

Weet iemand hier welke ik daarvoor kan gebruiken, wordpress, drupal, joomla werkt allemaal niet dit heb ik al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij leveren zelf een CMS waarmee dit kan. Wij configureren per project alles op maat.
Als je meer wilt weten, stuur dan even een persoonlijk bericht, ik wil niet op GV openbaar reclame voor mezelf zitten maken, dat is niet de bedoeling ervan.

Het beste antwoord

Als je zelf een template hebt gemaakt, kan je CushyCMS gebruiken: https://www.cushycms.com/nl.
Hiermee kan je de klant rechten geven om bepaalde vakken zelf te bewerken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt dit is iets wat ik zocht, ga het eens proberen of dit goed werkt

Andere antwoorden (1)

Waarom werken wordpress, drupal en joomla niet? Die zijn daar voor gemaakt.

Probeer anders eens concrete5. Dat is een kwestetie van php code in je html plakken en dat kan de gebruiker aanpassen, denk ik beter voor als je snel en simpel een website met een CMS wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wordpress druppel en Joomla staan je niet toe om je eigen gemaakte template die je gemaakte hebt te importeren en zo je eigen template te gebruiken. Het is namelijk zo dat ik voor iemand een template maak en dat de betreffende persoon de tekst wil aanpassen, maar ik wil dan dat hij dus alleen tekst en afbeeldingen kan aanpassen en desnoods een extra pagina. Maar dat het CMS altijd uit gaat van de door mij gemaakte template. Maar bedankt ik zal even kijken of dit is wat ik z
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je moet voor een CMS altijd jouw eigen template aanpassen. Dat is met elk cms zo.