Hoe maak je een Non-Responsive website?

Ik wil graag een non-responsive website maken maar weet niet hoe het moet. Ik wil bijvoorbeeld maken dat alles wat ik op de website zich niet aanpast aan de grootte van het scherm. non-responsive dus. Moet dit bijvoobeeld in css met een bepaalde position? of moet je dan juist weer met margin gaan werken? of zit ik hier weer helemaal naast? Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het niet responsive hoeft te zijn, tja, dan hoef je in feite niets te doen. Wil je dat de afmeting niet aangetast kunnen worden, tja dan moet je gewoon fixed (vaste/absolute) waardes gebruiken (dus bijv. alle tekst 12 px, alle afbeeldingen en etc een formaat geven en niks percentueel of in em invoeren). Mocht je dan een specifieke margin willen hanteren, dan lekker in absolute waardes opgeven, bijv. 50 of 250 px. Dan krijg je al gauw een website die slecht wordt weergegeven op tablets en smartphones....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+, had de developergeneraal je ook wel mogen geven als hij je ervoor bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Amicitia!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Amicitia had ook kunnen nadenken en kunnen zien dat ik nog geen niveau 2 ben ;)
Gebruik je een responsive framework zoals Bootstrap?
Zet dan een vaste breedte, zodat deze niet meer schaalt:
.container {
width: 1024px !important;
}

Als je de website maakt zonder een framework, dan kun je gewoon een vaste breedte opgeven, tablets/mobieltjes zullen deze dan niet meer in elkaar duwen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt!