Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag dat de bezoekers vragen online vragen kunnen beantwoorden en meteen kunnen zien of het goed of fout was, hoe doe ik dat?

Ik heb een website voor het onderwijs. Ik gebruik serif als programma waarmee ik de website bouw/onderhoud. Het mooist zou een stukje code zijn die ik er zo in kan plakken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zal je moeten programmeren met een bepaalde programmataal, een script schrijven. Het simpelst is om dat in php te doen, dat kan in een HTML editor maar vereist wel aanpassingen aan de serveromgeving. Een andere oplossing is om het in javascript te ontwikkelen (bijv. een AJAX oplossing), dat kan aan de kant van de gebruiker worden gerenderd. Heb je geen verstand van deze zaken, pak dan een bestaand script. Als je googlet vind je afhankelijk van je precieze eisen tal van dergelijek scripte te vinden op diverse internetsites.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord. Ik heb inmiddels een goed script gevonden.

Andere antwoorden (1)

Hoiii,

Heb een voorbeeldje erbij gedaan. Tis eigenlijk gewoon een quiz :P
Als je op google zoekt naar quiz script krijg je er genoeg :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding