Welke software heeft RTL Nieuws gebruikt voor de graphics?

Ik ben erg onder de indruk als ik dit filmpje over RTL Nieuws zie: http://vimeo.com/94442523. Nu ben ik erg benieuwd welke software ze hebben gebruikt voor o.a. de intro, het logo, dia-overgangen en de tekstbalken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
After effects van adobe?

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft RTL daar hele professionele en dure software voor gebruikt. Je kunt veel (misschien wel alle) effecten die zijn gebruikt echter ook maken met een programma als After Effects. Het ene effect zal je minder tijd kosten (2 minuutjes, zoals de headlines onderin) dan het andere (misschien wel weken tot maanden, zoals de intro, die geheel in 3D moest worden gemaakt). After Effects is echter ook best prijzig (enkele honderd dollars), maar het is, al mag ik je niet aansporen het te doen, te downloaden op o.a. torrentsites (wat je met die informatie doet bepaal je zelf dus).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thx! :)