Kun je een blokkeer-tool meesturen met iPhone-apps?

Is het mogelijk om in een iPhone-app een blokkeertooltje te versleutelen zodanig dat de downloader die de app gaat gebruiken, geblokkeerd wordt voor een bepaalde website?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

iPhone apps draaien in een sandbox, dit houd simpelweg in dat alle modificaties die je zou willen uitvoeren, na afsluiten van de app weer ongedaan gemaakt zijn. Tevens is de kans klein dat je app goedgekeurd word door Apple. Deze screenen elke app.

Buiten het officiële kanaal (AppStore) dit ontwikkelen voor iphones met jailbreak (cydia store) zou wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Technisch is dat absoluut mogelijk.

Ik ken iemand die iPhone apps ontwikkeld, zal hem eens vragen of hij geen blokkeerder kan maken voor iPhone gebruikers op GV. gnagnagna ;)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe wel. Maar dat komt in de buurt van virus / spyware gedrag, dus zal een dergelijke actie niet plaats gaan vinden, denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt een virus? Kan wel, mag niet.
bamibal
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Er mag zoveel niet wat toch gebeurt. Ik zeg... doen!