Hoe kan ik met Bootstrap een soort van tabel met kleuren invoegen?

Ik wil op een HTML pagina een soort van tabel weergeven met verschillende kleuren van een product. De kleuren moeten in te geven zijn met HEX-code.

Ook wil ik graag tekst weergeven op een kleur.

Hoe kan ik dit precies realiseren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Bootstrap kan je tabellen maken. Heb je de tabel al voorzien? Kan je dan de html-code van de tabel doorgeven?
Of heb je nog helemaal niets? Kan je dan doorgeven hoeveel vakjes er voorzien moeten worden en hoe ze ten opzichte van elkaar moeten staan (bv. 2 rijen van 3 vakjes)? En misschien de omgevende html-code doorgeven (dus van de div waarin de vakjes moeten komen)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reactie :) het aantal kleuren varieert van 3 tot 20. Graag minimaal 6 kolommen indien nodig. De rest aanvullen met rijen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Afmetingen?

Het beste antwoord

Zet volgende code in een html-pagina die in je Bootstrap-map steekt. Let erop dat je de link naar de Bootstrap-css juist hebt. Het resultaat zie je op de afbeelding.

kleurentabel
#555555#665cbe#cd5c5c#78a300#ffff00#6050dc
#00ffef#e0ffff#000080#b2beb5#6a5acd#f3e5ab
#967bb6#997a8d#5d3954#9dc209#00c6ff#dda0dd
#fc4f08#4b5320#ff9071#ff1713#e84325#f4f0ec
#f06932#cfcfc4#480607#e75480#a67b5b#fadadd

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je maximaal 20 kleuren hebt, doe je wel beter 4 rijen x 5 kolommen. ik heb dus een rij teveel gemaakt. Jij wou wel 6 kolommen ...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Top! Dankjewel voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
snel, duidelijk, accuraat