Als je een spel speelt en dit neem je op, mag je dit op youtube zetten, en dan je video genereren?

zodat je geld kan verdienen met youtube

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee dit is niet mogelijk. Er rusten (hoogst waarschijnlijk) copyrights op het spel, waardoor het niet toegestaan is hier geld mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas mag dat niet, er is wel een manier op geld te verdienen op Youtube, dat is AdSense, zie bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat dit wel mogelijk is. Ik speel league of legends en mensen hebben hun eigen kanaal met allemaal wedstrijden enzo. En ik denk dat ze daar ook gewoon geld mee verdienen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit mag/kan gewoon en word Heeelll veel gedaan. je kan het gewoon opnemen met een programma zoals hypercam enz..