Mijn plaatjes en css bestand laden niet op mijn webpagina waardoor mijn pagina er heel anders uit ziet hoe los ik dit op?

Er is dus geen kleur en geen margin enz. (zie afbeelding)

Toegevoegd na 1 uur:
De plaatjes lukken nog steeds niet weet iemand nog iets?

Toegevoegd na 7 uur:
Er is nog iets raars, mijn logo doet het op alle pagina's behalve mijn home pagina, bekijk mijn site maar www.loomenmetisabel.hostfree.nl

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Probeer je cache leeg te halen in je instellingen van je Browser. Gebruik daarna Ctrl F5, of Shift F5 om de pagina te herladen. Lost dit het niet op is er een grote kans dat je je CSS niet op de position:absolute; hebt gezet. In dit geval dien je je code te plaatsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Na op je website te kijken heb je je Stylesheet verkeerd aangeroepen.

Je stylesheet bestaat niet op je website.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wijzig de volgende regel:

In:

Dan zou het moeten werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat heb ik toch precies zo?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, je wat jij doet is naar je root toe (../) betekend 1 map terug en daarna naar de map css en dan naar het bestand stylesheet.css
Wat je moet doen, omdat je je stylesheet in de public_html map hebt staan moet je die dan ook in die map aanroepen. Wat ik heb gedaan is de HREF aangepast, kijk maar goed naar het verschil tussen die 2.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thnx! Maar de plaatjes werken nog steeds niet hoe kan ik dat oplossen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens de webserver bestaat de map /afbeeldingen niet en ik heb zelf gecontroleerd, de bestanden staan niet in de public_html map. In welke map heb je de afbeeldingen gezet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in de public_html map echt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En hoe heten de plaatjes bestanden daarin? Zou je er een printscreen van kunnen laten zien?
Waarschijnlijk pakt hij het verkeerde pad van de plaatjes en de stylesheet (css). Controleer of het pad wel juist is door rechts te klikken op het plaatje en op "open afbeelding in nieuwe tab" te drukken.
Jaspro101
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan stuurt die me naar de hostinger site wat moet ik dan veranderen?
Jaspro101
9 jaar geleden
Bij mij pakt hij trouwens wel de stylesheet, deze is goed.
Als eerste zie ik dat je ../ voor je plaatjes hebt staan, dit betekent dat hij eerst de map pakt waar de map in zit en daarna gaat zoeken naar de map afbeeldingen. Dit moet dus weg. Ook moet je kijken of je plaatjes ook echt in de map afbeeldingen staan, en de naam hebben die jij gegeven hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik nu op een plaatje klik opent hij het plaatje wel in mijn eigen website maar nog steeds een raar dingetje en niet het plaatje dat ik wil.
Jaspro101
9 jaar geleden
Kijk eens naar de bestandsrechten of iedereen het kan lezen, dit kan je doen in de ftp door rechts op het bestand te klikken en dan op bestandsrechten te klikken. Als je wilt dat iedereen kan lezen moet het cijfer tenminste op 444 staan, Meestal komt er een handig schermpje naar boven en moet je bij owner,group en others klikken op read
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
alles staat gewoon goed heel raar