Ik zou graag mijn foto's eerst bewerken op mijn Mac met iphoto voor ze via fotostream naar mijn iphone gestuurd worden, hoe doe je dat?

Nu krijg ik dus steeds de onbewerkte versie op mijn iphone, terwijl de bewerkte in iphoto op de Mac staan.

Toegevoegd na 16 minuten:
Zou het eventueel kunnen helpen als ik de internetverbinding verbreek en terug verbinding maak als de foto's bewerkt zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als u uw foto's bewerkt heeft dient u de foto opnieuw op te slaan: Archief -> bewaar. Als het goed is ziet u dan de naam van het bestand veranderen. Dit betekend dat het bestand is aangepast en vervolgens opnieuw opgeslagen. Als u dan het bestand verstuurd, zou het gewoon bewerkt aan moeten komen op uw iPhone. Succes!