Waarom is het niet mogelijk om afbeeldingen up te loaden naar movie maker of picasso?

Ik moet voor morgen een stopmotion filmpje afhebben, waarbij ik van 120 foto's een kort filmpje van een paar seconden moet hebben. Deze foto's heb ik gekregen en staan nu op mijn computer;
'http://prntscr.com/3vm8tz'

Movie Maker & Piccaso accepteren beide deze foto's niet.
Piccaso zegt: 'Sommige geselecteerd bestanden kunnen niet worden geopend'
Movie maker zegt: 'Movie Maker ondersteunt het geselecteerd bestandstype niet.'

Ik heb geprobeerd om een JPG codec te downloaden, maar blijkbaar werkt dit niet of ik doe ik iets niet goed met het downloaden?
Iemand die kan helpen, ik ben ten einde raad!

Toegevoegd na 17 minuten:
Als iemand enig idee heeft waar ik hulp kan krijgen, of wat dan ook. Dan is dat van harte welkom! Alle kleine dingen helpen ..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo te zien zijn het al JPG-afbeeldingen (ik raad je aan om "bestandsextensies verbergen" uit te zetten in je verkenner btw), maar de map die ik hier zie (op je screenshot) is een gecomprimeerde map (.zip) (te zien aan de percentages). Oplossing: pak de map uit. Als dat het niet is.. zou ik het niet weten. JPG/JPEG zou gewoon moeten kunnen in WLMM.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens mij moet je eerst een bepaalde map ofzo maken met movie maker en daar al je fotos heen sturen. en dan vanaf die map je fotos er in zetten