Is er een programma waarop je op je computer live tv kan bekijken

En daarmee bedoel ik de tv-zenders van de analoge tv

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit linkje heb je er een paar, maar of je het echt leuk vindt? http://nl.wwitv.com/index.html?http://nl.wwitv.com/televisie/148.htm

Het beste antwoord

Het kan wel, ik heb in de bron een link naar een pagina waarop de andere handige linkjes staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt de Nederlandse TV-zenders niet live via het internet volgen.
14 jaar geleden
Daartoe koop je een TV-kaart voor een paar tientjes via marktplaats of Tweakers.Net Vraag & Aanbod (veel mensen willen toch van hun oude analoge TV-kaarten af omdat alle TV digitaal gaat worden) je kunt ook een nieuwe kopen, ben je rond de 50 euro kwijt. Met de TV kaart in je computer en de bijgeleverde software, kun je zo de coax-kabel achter in je PC pluggen en alle zenders bekijken. Meestal doet de software ook nog wat extraatjes toevoegen zoals Picture-in-picture, pauze, opnemen etc. je weet wel, al die grappen die standaard op digitale TV geleverd worden.

Even terug naar je vraag: Nee, met software ALLEEN kun je geen analoog signaal op je digitale computer ontvangen. Daar is hardware voor nodig die analoog naar digitaal vertaalt.

In de bron verwijzingen naar waar je een TV Kaart kan kopen.