Wordpress website: 1 bericht plaatsen maar dat die niet op al mijn pagina's komen ?

Hallo ik ben Toni ik zit met een probleem. Ik ben begonnen met een wordpress website. Ik wil daar allemaal nieuws opzetten en tips van apple en tips van gopro enz. Maar hoe kan ik zorgen dat ik bijvoorbeeld een bericht wil plaatsen over de iphone 6 maar dat die alleen onder het kopje Apple komt. Dus dat die niet ook onder het kopje GoPro komt. Ik hoop dat jullie het een beetje snappen. ( Ik neem aan dat jullie wel weten hoe oud ik ben :)

Mijn site: www.techadventure.nl

Gr Toni

Toegevoegd na 7 minuten:
En als iemand nog tips voor mij heeft om mijn webiste zo mooi en goed mogelijk te maken, dan ontvang ik die graag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan daarvoor de plugin Blog-in-blog gebruiken: https://wordpress.org/plugins/blog-in-blog/faq/.
De categorie die je meegeeft aan een bericht, bepaalt dan op welke pagina het bericht verschijnt. Wel goed de handleiding lezen!
Eerste tip voor een mooiere website: het logo aanpassen. Probeer er een vector-tekening van te maken met een doorschijnende achtergrond en bewaar hem daarna als png. Dan staat het logo mooi op de donkere achtergrond zonder het storende zwarte vlak en zonder de 'franjes' langs de letters en randen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel, het werkt super goed en ook bedankt voor de goede tip. Gr Toni