Hoe moet men oude Apple-bestanden (Works 3.0) omzetten in Word-bestanden?

Goededag,

Twee verloren gewaande ZIP100 met Apple-bestanden in Works 3.0 vonden wij dit weekend terug. Kunnen deze bestanden nog vertaald worden in Word-bestanden? Zo ja: kunnen wij dat zelf doen?
Zijn er bedrijven of deskundigen die deze werkzaamheden uit handen nemen? Dank voor uw advies. Hartelijke groet, Ignace Schretlen

een maand geleden
SimonV
een maand geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://discussions.apple.com/thread/3535655?sortBy=best

Geef als eerste antwoord