Wat zou de reden zijn dat adobe met flash is gestopt in android jellybean ? Zou microsoft veel geld hebben betaald om windows 8 een succes te maken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Heeft niks met MS noch met de leeftijd te maken, er zijn veel oudere protocollen/omgevingen/talen die nog steeds ondersteunt worden.

“Criticism of Adobe Flash have included questions of its usability, the problems Flash-laden pages cause for those with disabilities, security issues, limited platform compatibility, performance and compatibility issues on certain platforms, the inability for search engines to index data contained in Flash binary data, its use as a means to restrict access to content and the implementation of DRM.”

Er kleven gewoonweg te veel nadelen aan flash, DAAROM moet het weg, niet omdat het oud is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat flash oud is en binnenkort door html 5 word vervangen.