Hoe kan ik in een Powerpoint presentatie een tekstregel toevoegen die pas verschijnt nadat ik daartoe een keer extra met de muis heb geklikt?

De tekst is dan zo:
U kunt kiezen uit keuze:
a. xxxxxxxx
en dan klik ik en dan verschijnt:
b. yyyyyyyy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

In het menu Diavoorstelling zit de optie "aangepaste animatie". Daarin kun je de verschillen de elementen in je scherm een nummer geven en kun je de volgorde bepalen welk(e) element(en) tegelijk word(en) toegevoegd bij een klik van de muis. Je hoeft dus niet steeds een nieuwe dia met steeds meer extra tekst erop (zou erg onhandig zijn als je 10 schermen moet aanpassen met dezelfde tekst).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maak dia met tekst 1, kopieer deze en voeg regel toe.
Bij presentatie zullen de dia's na elkaar het gewenste effect geven.