Bestaat er ook een gratis phpscript waarmee je een website kunt maken als goeievraag?

Voor internet forums bestaan tientallen gratis php scripts waarmee je zelf een forum kunt maken, zoals bv phpbb.com. Bestaan er ook van zulke gratis php scripts waarmee je een website op basis van vragen kunt maken? Dus zo'n website als dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee. Dat is specifiek geschreven. Daar komt meer bij kijken dan je denkt. En Ilse Media gaat dat niet aan je geven...
14 jaar geleden
iets wat in de buurt komt EN gratis is - is PHPBB - http://www.phpbb.com/
het is niet moeilijk als je een klein beetje thuis bent in html en php maar zelfs als je deze kennis mist is het goed te doen als je - je er een klein beetje in verdiept........
suc 6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'ask_rave' is een gratis en simpel PHP-script waarmee je je eigen vraag- en antwoorddienst kunt opzetten. Zie http://raveraverave.co.uk/site/scripts/ask.php voor meer details.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een wat professioneler script zijn er ook clonen te koop. (websites die nageprogrammeerd zijn) Deze zijn over het algemeen niet duur (voor wat je er voor krijgt!). Bijvoorbeeld het Yahoo answer clone script. Dit is een mooi professioneel script. Tevens ben ik ze ook wel gratis downloadbaar tegengekomen. Als je serieus bent en hulp nodig hebt bij het vinden van een geschikt script of installeren dan hoor ik het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is die link nou gewoon reclame voor jezelf?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi Beerg, nee dit is geen reclame. Dit is verkopen. Reclame beschouw ik meer als een behoeft oproepen/creeren voor je product. Of je dit nu nodig hebt of niet. Robvitamine heeft een "probleempje". Vanuit de 11+ jaar ervaring die wij hebben kan ik zeggen dat het een hele lange weg wordt voor Robvitamine zonder hulp. Daarom gaf ik hem de link naar onze Livesupport waar wij gratis e-consults geven.