Ik kan me niet meer in loggen op hotmail.com en live.nl Hij geeft dan aan dat mijn email is geblokkeerd of is gehackt wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Had ik laatst ook, wachtwoord resetten

Het beste antwoord

Het enige wat ik kan bedenken, is dat hotmail denkt dat je iets illegaals hebt gedaan, zoals uitschelden, dreigen etc. ...
Als je nog een andere mail hebt is het misschien handig om ze te mailen als je dat kan vinden, of om ze te bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor jullie tips heb nu me email wel terug alleen ik kan nog niet met me email op mijn icremail komen Maar hoop dat dat ook snel opgelost is.

Andere antwoorden (2)

Je geheime vraag beantwoorden zodat je weer toegang krijgt tot je email adres. Daarna je wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uw vraag wordt in feite al beantwoord in de screenshot die u erbij gezet heeft. Wanneer u op doorgaan klikt wordt er met een paar vragen gecontroleerd of u de eigenaar bent van het betreffende account. Daarna zal er gevraagt worden om het wachtwoord te wijzigen.

Accounts worden geblokkeerd wanneer er gehandeld wordt in strijd met de gebruiksrechtsovereenkomst. Kort gezegd: Bij verzending van spam of ander soort misbruik van het account.

Wanneer er spam verzonden wordt vanaf uw hotmail account wordt deze dus geblokkeerd. Nu hoeft het niet zo te zijn dat u deze spam zelf verzend. Wanneer iemand anders onrechtmatig toegang tot uw account heeft verkregen, kan hij zonder uw medeweten, dit account gebruiken voor het verzenden van spam.