Als ik een video is sony vegas 12 plaats krijg ik soms dit bericht, Wat is dit?

Ik krijg dus dit bericht als ik iets met de audio doe of als ik een video of iets anders in sony vegas 12 gooi.

Dit is dat berichtje:

An audio proxy file is being built. You can cancel this operation by clicking on the cancel button on the left side of the status bar.

Working with certain types of media files with particular udio compression schemes can be inefficient and slow. To compensate for this, and audio proxy file is created for these formats to dramtically increase speed and perfomance.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het geluid in je media-bestand is gecomprimeerd (verkleind) met een methode die niet optimaal is voor Sony Vegas. Daarom zet hij de audio om in een formaat waar hij wel goed mee kan werken, waardoor het sneller wordt. De omgezette audio komt terecht in de audio proxy file. Er is dus niets verkeerd gegaan.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okeu mooi! ik dacht echt van wat gaat er nou mis, maar ik snap het nu. Bedankt!