Is er een goed alternatief beschikbaar voor FIREBUG ?

Ik ben op zoek naar een goed alternatief voor de Firefox extensie FIREBUG. Aangezien Firefox bij mij om een of andere vreemde reden niet wil opstarten, wat ik ook doe, ben ik op zoek naar een programmatje dat ongeveer hetzelfde doet als Firebug. Ik zit echt omhoog omdat ik het programma hard nodig heb om css elemente te inspecteren en aan te passen. Is er een andere goede en tamelijk simpele debugger'die ongeveer hetzelfde doet als Firebug?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij mijn weten is Firebug ongeveer het beste op dat gebied. Alleen de Web Developer Toolbar komt daar enigszins in de buurt.

Als Firefox niet meer opstart, dan is dat doorgaans een kwestie van even een nieuw profiel aanmaken (Firefox opstarten met de optie -P ). Als je Firefox daarna met dat nieuwe profiel start dan doet die het meestal wel weer.

Als je Firefox echt niet meer aan de praat zou krijgen dan kun je ook Google Chrome met Firebug Lite proberen.