Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een goed alternatief beschikbaar voor FIREBUG ?

Ik ben op zoek naar een goed alternatief voor de Firefox extensie FIREBUG. Aangezien Firefox bij mij om een of andere vreemde reden niet wil opstarten, wat ik ook doe, ben ik op zoek naar een programmatje dat ongeveer hetzelfde doet als Firebug. Ik zit echt omhoog omdat ik het programma hard nodig heb om css elemente te inspecteren en aan te passen. Is er een andere goede en tamelijk simpele debugger'die ongeveer hetzelfde doet als Firebug?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
851

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mijn weten is Firebug ongeveer het beste op dat gebied. Alleen de Web Developer Toolbar komt daar enigszins in de buurt.

Als Firefox niet meer opstart, dan is dat doorgaans een kwestie van even een nieuw profiel aanmaken (Firefox opstarten met de optie -P ). Als je Firefox daarna met dat nieuwe profiel start dan doet die het meestal wel weer.

Als je Firefox echt niet meer aan de praat zou krijgen dan kun je ook Google Chrome met Firebug Lite proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding