Hoe krijgt je alle software (incl. Apps) van je IPhone weer terug op je (gecraste) nu lege/schone computer? Is daar een software-programma voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor je apps: iTunes weer downloaden, iPhone verbinden en dan rechtermuisknop op de naam van je iPhone in de balk waar ook Muziek, Films etc. staan (links in beeld). Daar staat zoiets als 'Aankopen overzetten'. Daarmee synchroniseert 'ie alles van je iPhone naar je PC. Je kan, als je ook muziek e.d. over wilt zetten SharePod gebruiken, dat is een van de zeldzame, gratis programma's hiervoor (even op Google zoeken als je die wilt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

iTunes downloaden.

Via uTunes kan je een reserve kopie maken van alles wat op je iPhone staat, inclusief de apps.

Gejailbreakte apps kan je echter niet opslaan.