Mijn vorige vraag is niet helemaal begrepen, ik bedoelde dat je van onder naar boven leest,niet 180 gedraaid bedankt!<-dus dat dit de aanhef zou zijn

Ik heb een tekst (9paginas) die vanaf onder naar boven gelezen moeten worden, probleem ik heb het van te voor in normale stand getypt(in word) kan dit omgedraaid worden?het probleem met word is dat als je enterd, dat de woorden in de verkeerde zin terug schieten (naar beneden inplaats van naar boven..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

hmm in word wordt het moeilijk. Je vraag is ook nog steeds niet duidelijk:
Als we uitgaan van je aanhef moet het dan worden
1 dus dat dit de aanhef zou zijn.
2 zijn zou aanhef de dit dat dus.
3 njiz uoz fehnaa ed tid tad sud.
???

Ga je Arabisch lezen (van rechts naar links of niet).
Afhankelijk van keuze zou je macros kunnen overwegen, of converteren naar text bestand, en er dan een programmaatje overheen halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het makkelijkste is om dit in Excel te doen en dan als een tabel zonder randen in word te zetten.