hoe verwijder ik alle webpagina's gemaakt met joomla (ik gebruik WYSIWYG-webbuilder) met ftp?

hoe moet ik pagina's en bestanden verwijderen als dat gemaakt is met joomla? Ik gebruik zelf wysiwyg-webbuilder en de site staat op mijndomein.

moet ik dit via ftp doen? Ik kan er wel komen, maar ik kan er niks verwijderen (of misschien doe ik iets verkeerd?) Hoe moet ik de betreffende bestanden verwijderen en welke moet ik laten staan?

index.php moet index.html worden namelijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
gvrox
9 jaar geleden
Grappig, in je eerdere vraag zeg je het antwoord van bamibal te volgen, maar dat doe je dus juist niet. Bamibal zegt namelijk om het in de webserver zelf in te stellen wat deze als standaard index-pagina moet gebruiken, dat kun je dus niet via ftp doen (maar via het control panel of settings file van de webserver zelf)

Het beste antwoord

Het maakt niet uit met welke webeditor je het heb gemaakt. Als het goed is staat jouw site in een mapje op mijndomein. Als je dan rechtermuisknop doet op de pagina die jij niet meer wilt, verwijder je de pagina.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in een mapje op mijndomein? hoe bedoel je, in een database, in ftp-verkenner? ik wil het graag verwijderen, maar ikga niet de gemaakte pagina's voor de nieuwe versie verwijderen, ik wil de oude pagina's van de oude versie verwijderen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het goed is zie jij enkele .html/.css/.php of welke extensie jij ook geeft aan je webpagina's. Als jij een enkeling niet meer wilt. Dus bijvoorbeeld kaas.html dan klik je gwn een keer op het bestand waardoor je hem selecteerd en dan op deleten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het maakte in dit geval wel uit. Tegelijkertijd een php en een html index hebben gaat niet werken. Gelukkig nadat ik op het forum van genoemd programma om hulp heb gevraagd, kon ik in de ftp-client alles verwijderen, van mijn wysiwyg-webbuilder. Toch handig zo'n forum, als je op goeie vraag alleen maar meer vragen krijgt. je antwoord is erg vaag, ik weet waar "een mapje" staat, en op welke
pagina die precies is op mijndomein. Ook heb ik geen flauw idee wat je nu bedoeld met "de pagina", waar die staat (in de ftpclient, nog niet naar het internet geupload?) tip: aanvullende informatie is erg gewenst. veel plezier met je punten, het is helaas niet het goeie antwoord.