welk CSS (/html) boek is een aanrader?

ik zoek het beste boek om meer te leren over CSS en evt. html. Er zijn daar heel veel boeken van verschenen... welke kan ik het beste kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het boek uit de onderstaande link heb ik zelf en dat is zeker een aanrader in de lijn van de 'voor dummies' boeken. Ook deze schrijver beheerst zijn vak goed en schrijft een duidelijke begrijpelijke introductie naar mijn mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je nog bij het begin moet beginnen:
http://www.pearsoneducation.nl/debasis/html.html
Dit is met ondersteuning via de website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek eens in de serie "HTML voor Dummies"
De hele "voor dummies" serie is succesvol omdat het stap voor stap duidelijk wordt uitgelegt.
Echt een aanrader:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je dreamweaver al bij je css hebt, zou ik die gewoon gebruiken.
www.lynda.com heeft een handige dvd/webles over css; css for designers!
verder zoals al gemeld is het handig om te weten hoe het werkt met css/html/xhtml/php/javascript/etc. ik vind een boek altijd handig om uit te leren en anderen vinden het internet als leermethode makkelijker.
een goed begin boek lijkt mij Webdesign met webstandaarden, tweede editie begin je meteen goed (ik heb geen aandelen in de genoemde producten, maar heb ze zelf ook gelezen/gekeken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had hier het meest aan:

http://www.handleidinghtml.nl/

Duidelijk en goed te volgen....
rose