Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met wel programma maak je een film als transformers?

Hallo ik wil films gaan maken maar ik zoek nog een goed programma om computer animaties toe te voegen als in Transformers, heeft iemand een idee? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
797
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
start art of illusion? Kan je niet alles mee maar zijn leuke dingen mee te doen. Gaat natuurlijk wel om echte animatie. Dus misschien niet echt een film als Transformers maar eerder Up e.d. Maar misschien interessant om te proberen of het iets voor jou is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nou begin alvast maar te sparen voor Maya / 3DS Max / Houdini / Smoke / Flame / Glint, want deze software is allemaal gebruikt voor Transformers (I & II)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ohja, en 1000+ 1U 2xHexa core(licentie wordt per logische CPU gerekend) servers als render-farm voor je animaties uit te renderen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u voor de informatie ik ga ernaar kijken ;)
Een film als Transformers kan je er misschien niet mee maken, maar als je echt geïnteresseerd bent in het creëren van 3D modellen zou je even naar blender kunnen kijken. Gratis en een hoop tutorials.

http://www.blender.org/download/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding