Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk een gekopieerde website (HTtrack) ook online te uploaden op een eigen domein?

Ik wil dus een complete website kopieeren via HTtrack en vervolgens de opmaak / stijl in mijn eigen behoefte aan te passen. Wat kan ik daarvoor gebruiken indien dat mogelijk is?

De website is groot en handmatig gaat dat niet lukken.
En ik wil aub geen reacties van copyright en dat het niet mag, want ik heb de rechten alleen ik kan de bestanden niet krijgen Aangezien de eigenaar in china woont, gebrekkig engels spreekt en geen verstAnd heeft. (Dus de website LATEN maken)

Dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik neem hieruit op dat je totaal geen programmeer kennis hebt en dus alles letterlijk wilt kopiëren met HTtrack. Het is inderdaad mogelijk zoiets te doen met HTtrack, maar let wel op dat HTtrack niet de code van de webpagina ophaalt, maar een replica maakt in HTML, dit kan ENORM verschil maken tussen hoe de website gaat reageren op een gebruiker.
Zonder programmeer kennis zou ik je aanraden om de replica van de website met iets van Joomla of WordPress te gaan aanpassen.

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
En natuurlijk is het mogelijk die dan vervolgens te uploaden. Zodra je een domein aan hebt gevraagd via een aanbieder, kan je via de FTP gegevens de website online zetten.
Heb je geen idee wat je met FTP gegevens moet?
Download een programma genaamd FileZilla, daar kan je de FTP gegevens invullen en vervolgens simpel de bestanden overzetten naar de server.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding