Hoe kan ik in excel vertaalde tekst weer met een knop in een cel krijgen?

Op mijn werk is er een update van xp naar windows 7 gedaan.
Sinds die tijd ben ik de "invoegen" knop kwijt die ik onder de vertaalde tekst kon aanklikken, waarmee de vertaalde tekst in een geselecteerde cel kon zetten.

Hoe is die knop weer terug te krijgen, of hoe gaat het nu het makkelijkste?

Picture for question
10 jaar geleden
2.5K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Kun je wat verduidelijken wat je met "vertaalde tekst" bedoeld ? Ik heb het vermoeden dat je in het verleden gebruik gemaakt hebt van een macro die een handige collega heeft gemaakt, maar na de upgrade is deze macro wellicht verloren gegaan. Mocht dat het geval zijn, dan adviseer ik je om je vraag eens bij die collega neer te leggen. Je hebt namelijk de programma-code nodig en er moet ook nog een verbinding worden gemaakt tussen de betreffende knop en de macro. Dit is allemaal erg speciefiek per situatie en erg moeilijk zo op afstand voor je op te lossen. Gaat het niet om een macro, dan is het wellicht wat eenvoudiger, maar dan moet je wat meer info geven m.b.t. welke knop je waar (in welke applicatie en welke versie daarvan) gebruikte.
Frimu2
10 jaar geleden
Nee hoor geen macro, gewoon het tabblad "controleren" en dan vertalen .....rechts komt er dan een pop- up waar een "invoegen" knop bij microsoft translator staat.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je het 3-hoekje voor de tekst "Microsoft(R) Translator nog even open klappen.

Toegevoegd na 1 dag:
N.a.v. je toevoeging:

Het lijkt er op dat bij jou "World lingo"als vertaalservice is geïnstalleerd. Wellicht helpt het om ook de "Microsoft Translator" te installeren.

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=5780

Eventueel kun je via de vertaalopties de betreffende service kiezen.
Plaatje bij antwoord
Frimu2
10 jaar geleden
Ja...daar zit net het probleem, ik zie niets van Microsoft Transator meer staan. ik probeer mijn situatie bij mijn vraag te plempen.