Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een minecraft server force OP hack mogelijk?

Je ziet vaak programmaatjes van Minecraft die je op elke server OP maken, maar is dit ook echt mogelijk? (ik plaats van dat ze niks doen of je minecraft accound hacken)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou ten eerste niet zomaar een onbekende .exe draaien op je PC waarschijnlijk krijg je dan een virus of word je toegevoegd aan een botnet ;)

Zover ik weet is dit niet mogelijk of de Minecraft Server moet op een oude minecraft versie draaien met een bug waar dat wel kan maar die worden meestal meteen verholpen. (dus houd je server up to date)

Mocht je een plugin van iemand installeren die je op de server aanspreekt en zegt he! ik heb een leuke plugin gemaakt voor jou. Dan is mijn tip installeer deze niet want er zijn wel plugins die je OP maken op een server.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het bestaat wel maar de mensen updaten het programma altijd te laat,
dus zolang je maximaal 1 server update achterloopt kan het al geen kwaad.

maar veel Minecraft spelers bluffen dat ze je kunnen hacken terwijl ze dat niet kunnen beste tip is /ban en mocht dat niet werken omdat ze meerdere accounts hebben dan wees vrij om /banip te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding