AAA Logo: achtergrond transparant maken...hoe?

Ben bezig met een logo in AAA Logo.... maar als ik de afbeelding opsla krijg ik een witte achtergrond, wil graag een transparante. Weet iemand toevallig hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Het kan te maken hebben met het type bestand. Als je je logo opslaat, kies dan voor GIF of PNG. Als je JPG kiest, dan kun je inderdaad geen transparantie gebruiken.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het inderdaad gevonden, thx!

Andere antwoorden (2)

Volgens mij moet het ook lukken met "openen met Paint" en dan bij "Afbeelding" "ondoorzichtig tekenen" uitvinken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
file - export voor web
selecteer png
vink transparant aan

http://www.aaa-logo.com/design/make_a_background_transparent.php