Op http://wallbase.cc hebben ze er veel. Ook kun je met de geavanceerde zoekopties van Google afbeeldingen vinden wat je zoekt.
bamibal
11 jaar geleden
Als je via google zoekt dan kom je er ook super veel tegen. Zie link , ook op diverse download sites ( torrents ) kan je ook pakketten vinden. Weet niet of ik die noemen mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deviant Art vind je van alles in de meest specifiek te bedenken categorieën, aangezien het in de meeste gevallen van mensen zelf komt die iets maken over iets dat hen bezighoud. In veel gevallen zijn het ook mensen die wel voldoen aan het label van een grafische artiest, zowel amateur als professioneel (die kwa niveau het niet perse voor elkaar onderdoen).

Verder is Google images inderdaad een prima tip. Veel mensen zijn helemaal niet bekend met de zoekhulpmiddelen die tegenwoordig te gebruiken zijn (in de bron een voorbeeld van de zoekterm 'wallpaper' op formaat 1920x1080 (=1080p/FullHD)).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veruit de beste: http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/date/any/