Op dit moment is er geen specifieke website die het gemakkelijk maakt om een VR-game voor Oculus Quest 2 te maken zonder enige programmeerkennis. Het ontwikkelen van een VR-game vereist meestal enige mate van programmeervaardigheden en ervaring met game-ontwikkeling.

Er zijn echter enkele hulpmiddelen en platforms beschikbaar die het ontwikkelproces van VR-games kunnen vereenvoudigen, zelfs voor mensen zonder uitgebreide programmeerkennis. Een van die platforms is Unity, een populaire game-ontwikkelingsengine die VR-ondersteuning biedt. Unity heeft een uitgebreide documentatie en leerbronnen die je kunnen helpen bij het ontwikkelen van VR-games.
Daarnaast zijn er online tutorials en cursussen beschikbaar die je stap voor stap door het proces van het maken van een VR-game kunnen leiden. Platforms zoals Udemy, Coursera, Oculus Developers en YouTube bieden verschillende cursussen en tutorials voor VR-game-ontwikkeling met behulp van Unity of andere tools.
SimonV
11 maanden geleden
henkyourmom
11 maanden geleden
dank u wel ik zal meteen naar de sites en video kijken!
Vortexxx
11 maanden geleden
"VR-game voor Oculus Quest 2 te maken zonder enige programmeerkennis" hier vraag je eigenlijk al het onmogelijke. Zelf in Unity is het nog een behoorlijke opgave, en je moet tenminste natuurkundig/wiskundig zijn onderlegd, want niet elke natuurwet is gevat in een module.
henkyourmom
11 maanden geleden
beste vortexxx ik heb wel een programmeerkennis ik heb zelf meer dan 100 games op scratch gemaakt en heb wat games gemaakt op roblox studio