Hoe download ik filmpjes en zet ze in in elkaar?

Hallo,

Mijn vraag is eigenlijk simpel, ik wil verschillende filmpjes van het internet halen en ze dan aan elkaar plakken.

Bijvoorbeeld zo als www.youtube.com/user/failarmy‎ het doet met zijn filmpjes op zijn youtube account.

Weet iemand hoe dit moet en welk programma er voor is?

Groetjes

Toegevoegd na 32 minuten:
Let op, Ik heb een IMAC.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hallo Henkie65,

Filmpjes van internet halen is bijzonder simpel.
Zelf gebruik ik VSO Downloader, deze pakt werkelijk van elke website de bijbehorende filmpjes.
Als u alleen filmpjes van Youtube wilt halen is een online Youtube downloader misschien wel iets.
Beide linkjes heb ik in de bronvermelding geplaatst.

Filmpjes achter elkaar plakken kan al met het standaard Windows programma genaamd Windows Movie Maker.

Dit is gewoon een kwestie van filmpjes verslepen op je tijdbalk en hiervoor een mooie overgang te kiezen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikzelf gebruik daar Free Studio DVD Videosoft voor.
Ik vind dit een vrij makkelijk systeem. Als je filmpjes wilt downloaden moet je in het programma op het kopje Youtube klikken en dan
Als het goed is kan je ook de kwaliteit instellen.
Als je in Youtube de kwaliteit eerst op z'n hoogst zet en check in het programma zelf of tie op het hoogste staat, dan download tie hem ook zo.
Dit geldt alleen voor DVD Videosoft.
Overigens weet ik niet hoe dit bij iMedia Converter Deluxe werkt.
Omdat je DVD Videosoft niet voor Mac kan downloaden moet je die dus hebben.
Dit is de alternative. Hij is ietsje anders.
Volgens mij bijna hetzelfde.

De link staat onderaan vermeldt.
Ik weet niet of dit een free download is. Je kan het wel proberen.

Ander heb je ook nog MP3Rocket. Gewoon mp3rocket.com intikken.

Volgens GoeieVraag.nl staat zo'n moviemaker al standaard op je pc (zie link).

Maar alsnog heb je hier een alternatief (zie link).

Mijn excuses als dit niet gratis is. Ik kan dit namelijk niet zien.