Hoe kan in in HTML een form maken waarbij de invoer wordt opgeslagen in een .txt bestand?

Ik wil op mijn website een form maken waarbij mensen hun gebruikersnaam kunnen invoeren zodat die op de whitelist komt. Deze whitelist moet een .txt bestand zijn omdat de gameserver dat eist.

Indien mogelijk een scriptje meesturen...

Toegevoegd na 1 dag:
Ik weet dat dit niet mogelijk is in HTML, maar als je een scriptje of link hebt in een andere taal is dat uiteraard goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar wou je het opslaan? Als je het op je eigen server op wil slaan dan ga je niet ver komen, aangezien je daarvoor een server-side script nodig hebt, zoals php of asp(.net).

Het beste antwoord

Soortgelijke vraag heb ik al eens beantwoord. Met die code heb je een beginnetje... Alleen even een form maken dat naar het php script post.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan niet met een weergavetechnologie als HTML. Voor zoiets heb er je een programmeertaal nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al gezegd is heb je hierbij een programmeertaal nodig. Ik zou php gebruiken. Met php kan je d.m.v. de fwrite functie tekst opslaan in een bestand. Op php.net staat meer uitleg over deze functie. Zoek daar naar fwrite of fopen.