Hoe krijg je foto's in computerschermen zoals bij websites?

Vaak zie je foto's van computerschermen/laptops op websites met bijvoorbeeld de afbeelding van de website erin. Hoe doen ze dat? Ik ben niet handig met photoshop. (zie afbeelding)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

1. Knip-en plakwerk in software (bijv. photoshop)
NB Een schermafbeelding naar het clipboard verkrijg je door de toets PrtSc (Printscreen). Die afbeelding leg als passende layer ("laag") bovenop een afbeelding van het apparaat, en dan voeg je ze samen als 1 geheel.

2. En anders: gewoon een foto maken van het apparaat met de gewenste website in beeld....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Dat gaat me vast wel lukken.

Andere antwoorden (1)

Zoals vorig antwoord zegt: als je het zelf wil doen dan zal het enkel met Photoshop goed lukken. Een ander alternatief is de website https://placeit.net/ Daar kan je een foto (die je staan hebt op je pc) op een gewenste afbeelding slepen, en die integreert dan jouw foto in een bepaalde foto (in dus een computerscherm). De foto's zijn niet erg groot, maar wel leuk om mee te spelen. De service is gratis als je geen full HD foto's wil ofzo. Werkt fantastisch goed.