Hoe worden de populaire apps voor android gemaakt?

Worden populaire apps (Zoals Whatsapp, Wordfeud, enz. ) ook gewoon met eclipse gemaakt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. De meeste Android apps worden gemaakt via een degelijk programma zoals Eclipse. Android valt onder Java, en omdat je met Ecplise makkelijk Java code kan maken gebruiken mensen dat. Natuurlijk zijn er ook andere programma's hiervoor.

Antwoorden (1)

In de meeste gevallen wel ja. In ieder geval in de studio's waar ik heb gewerkt. Voor games zijn over het algemeen veel meer tools nodig. Dan moet je zelfs denken aan tools die voor die bepaalde game worden ontwikkeld zoals een level editor voor de personen die met level design bezig zijn.