Hoe kan ik een 3D model maken dat kan bewegen?

Ik wil graag een 3D model maken met onderdelen die allemaal apart kunnen bewegen, wat is hier een goed programma voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind zelf een goed programma:
Solid Works.

Het zal je wel tijd kosten om het goed te begrijpen, maar dan kan je wel alles maken wat je wilt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SolidWorks is bedoeld voor 3D modeling niet voor animeren (De naam Solid zegt het al. En het is betaald (rond de € 13.000) Wat op de foto staat is het programma: 3D Studio Max.

Andere antwoorden (2)

blender. zie youtube.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het programma Blender is het meest gebruikte animatie software waar mensen worden toegepast (Met zo'n pak met puntjes erop). Het wordt gebruikt door gamemakers (o.a FIFA 14) en Filmmakers (Lord of the Rings). Je kunt er fantastische dingen mee doen, maar het is best moeilijk om te maken. Oplossing: Ga testen en volg tutorials.

Veel Succes met animeren!