Is deze muziek echt non copyrighted?

Ik wil deze muziek gebruiken voor in een video, dus is deze muziek non copyrighted? http://www.youtube.com/watch?v=cC_-hS_kevY

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze heeft wel zeker een vorm van copyrights. De uploader bedoeld er waarschijnlijk mee dat je het nummer daar gratis kan downloaden.

Antwoorden (2)

De artiest heeft een website:
https://soundcloud.com/stephenswartzmusic/stephen-swartz-bullet-train

Er staat: gratis download. Maar dat zegt nog niks over eventuele rechten. Je zou het allicht aan de artiest zelf kunnen vragen, dan weet je het 100% zeker, zeker als je er gebruikt van wilt maken om zelf geld te verdienen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk staat hier gewoon copyright op.
Er staat inderdaad free download, maar als je er op klikt kom je op de facebook pagina.
Daar moet je vervolgens liken om het te downloaden.
Dat is waarschijnlijk een actie, ook op itunes moet je het liedje gewoon kopen om het te krijgen.
Maar ik weet niet zeker of het wel zo is.