zou het mogelijk zijn een websit te bouwen die eigenlijk een youtube kloon is maar die niet met flashplayer werkt ? is er ook een voorbeeld van ?

ik heb nog wat oude powermacje g4 leuke dingen

Ze werken eigenlijk best nog wel alleen alle video streaming site zijn waardeloos
ik heb wel eens zitten denken om en soort testsite te bouwen die er uit ziet als youtube met zeg maar 10 test video
gewoon om te kijken of die powermacjes er nog wat van kunnen maken dus zonder flash
maar quicktime only of zoiets ?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou mogelijk zijn met html5, ik geloof zelfs dat youtube ooit al eens getest heeft met een html 5 video speler. Aangezien je een G4 hebt moet je wel safari updaten. Dit werkt namelijk alleen op moderne browsers. Dan nog denk ik dat je G4 het er zwaar mee krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ken de term Powermac G4 niet, maar ik ben dan ook geen expert als het om computers gaat. Aan de andere kant weet ik zeker veel meer dan de gemiddelde nederlander van computers en dat ik hier nog nooit van gehoord heb zegt dus al genoeg denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Powermac g4.. zijn oude mac's, computers dus..
Ja, dat is mogelijk. De mobiele YouTube werkt met html5, wat verschillende videoformaten hanteert. Als je een video via YouTube op je iPhone bekijkt, krijg je een QuickTime versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
Vraag is, zou ik met een simpele powermac g4 dus daar ook op terecht kunnen ?