Hoe kan je eeen 3d print van een foto maken, c.q. hoe kan je een stl bestand van een foto maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet. Je kan nooit weten hoe de achterkant van een object is, als deze van de voorkant gefotografeerd is. Net als de inhoud. 3D figuren voor een 3D printer zal je in een 3Dsoftwarepakket op moeten bouwen. Of je zal met een 3Dlaserscanner moeten gaan werken.

Het beste antwoord

Een echte 3D afbeelding van het onderwerp krijg je alleen met meerdere foto's. Relief beelden kan je maken met diverse software pakketten, zoals http://www.ransen.com/phototomesh/Photo-To-StereoLithographic-File.htm