Hoe moet ik mijn wireless systeem weer laten werken?

Ik heb AirPort Express geïnstalleerd als extra signaal versterking en het werkt goed. Heb nu ook een beveiligd signaal wat ik eerst niet had. Nu heb ik op mijn Mac ook Windows7 maar kan met geen mogelijkheid op het net. Heb alles gechecked wat ik kon checken en heb steeds geprobeerd om op mijn bestaande net (wat hij ook aangeeft) te komen maar zonder resultaat. Alle gegevens met wachtwoord staan goed. Weet me geen raad meer. Iemand een oplossing???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan is waarschijnlijk het antenne contact kapot of gebroken. Als ik jou was zou ik gewoon even terug naar de winkel gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst in Windows7 de huidige netwerk instellingen 'vergeten' en dan opnieuw invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit.kan in de instellingen van de router zitten of in de kabel zelf je kan proberen om hele router te renetten maar ik zou eerst alle computer het adres te laten vergeten en dan weer aanmelden als dit niet lukt zou ik langs de winkel gaan