Hoe kan je een windvlaag maken zonder echte wind in after effects?

Ik en een vriend van mij maken een soort van film, maar ik heb voor één scene zeg maar dat er in één keer een windvlaag komt, dat de bomen enzo ook mee bewegen.

-Tom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is best lastig te doen. Jullie kunnen hooguit dan bij 1 boom gaan filmen en dan aan beide kanten van de boom een touw vastbinden aan de takken en dan aan beide kanten aan dat touw trekken