Hoe los ik Fatal error: Call to undefined function get_header() index.php on line 1 op ?

Ik ben bezig met een site voor Mijn toekomstige bedrijfje maar bij de Wordpress krijg ik steeds hetzelfde ik heb op mijn Gratis web host PHP 5.2. MySQL 5.1 weet iemand hoe ik dit oplos ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb het voor je opgezocht, en ik heb een link(zie bron) gevonden waarbij staat hoe je het probleem kunt oplossen.

Toegevoegd na 2 minuten:
P.S als ik jou was zou ik trouwens geen gratis web host nemen voor je site, omdat die meestal PHP safe-mode OFF hebben staan, en dat kan veel problemen opleveren met sommige PHP scripts die je erop draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wist ik al maar vind gratis best fijn, Als er iets mis gaat maat het niet uit
Zet onderaan
Function get_header(){}
En het is opgelost.