Hoe kun je een magazine voor android maken en uitgeven ?

Ik wil graag zelf een magazine maken over allemaal trends bij jongeren. Dus eigenlijk een magazine van jongeren, voor jongeren. Maar hoe moet ik dit maken en kan ik dit gratis publiceren ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het blad zelf zou je zelf kunnen ontwerpen.
vervolgens moet je naar ee grafische vormgever die het ontwerp omzet in een digitale versie die vervolgens bij de drukker wordt geprint.
vervolgens ga je naar een uitgever die ervoor zorgt dat de edities in de winkels komen volgens een bepaalde verkoopformule. Uitgevers doen daar heel moeilijk over en willen zo veel mogelijk zekerheid over het behalen van een minimale verkoop. Vooral belangrijk bij de eerste uitgave! Ook zou je (eventueel) in eigen beheer abonnementen kunnen verzorgen.

Met abonnementen en winkelverkoop valt vaak niets te verdienen omdat dit de kosten van productie en distributie wegwerkt. Als je geld wilt verdienen moet je dat met advertentieinkomsten doen.

Deze markt is op dit moment moordend. Je zou ook eventueel aan een digitale editie kunnen denken.
Biet eprse voor tablets maar gewoon een PDF-bestand die mensen maandelijks (of wat dan ook) in hun email-box krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Biet eprse voor tablets moet zijn: niet per-se voor tablets....
11 jaar geleden
Aangezien jongeren nu meer bezig zijn met smartphones en laptop enz zou ik beginnen met een weblog of een joomla website bij de laatste kan je tegenwoordig aparte acounts maken zodat je extra schrijvers kan laten mee werken aan je magazine online. plus je kan met een leuk aantal bezoekers leuk extra geld verdienen door middel van toevoegen van adsense van google en je naamsbekendheid te vergroten door gebruik van adwoords van google met het laatste kan je ook nog gratis beginnen voor 50 euro aan advertentie tijd door simpelweg een computerblad te kopen. En joomla is ook nog gratis simpel van internet downloaden en je kan het uitproberen met behulp van een gratis bitnamie download voor op je pc dan kan je het geheel eerst eens opzetten en kijken of dit iets voor jou is. Zo kan je aan het geld komen om daarna mischien een papieren uitvoering te laten maken.

Toegevoegd na 7 minuten:
In het computerlad b.v. voor webdisigne of pc oplossingen en info vind je vaak een bon voor het gratis gebruik van google adwoords (
dit is geen reklame allen maar een tip!) Maar let op houd in de gaten dat je het op tijd opzegt anders gaat het stilzwijgend door! lees de gebruiksaanwijzing goed! Wat joomla berteft je kan daar echt heel veel mee! een er zijn veel apps om er in te bouwen. via wordpress kan je een gratis online weblog maken.