Kan ik mijn eigen iPhone app met Appsync installeren op mijn iPhone??

Ik wil voor school een app maken. Ik heb geen dev account en ik ben ook niet van plan een dev account te maken, als het met appsync kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Opzich zou dat moeten kunnen. Als je je app kan opslaan als .ipa bestand dan kan het op je Iphone. Kan dit niet dan zou je andere software moeten gebruiken